به وب سایت اسپشیال اسلب خوش آمدید.

سنگ و سرامیک اسپشیال اسلب

سرامیک اسلب ۲۴۰×۱۲۰

سرامیک اسلب ۲۴۰×۱۲۰ | اسپشیال اسلب:

اسلب ۲۴۰×۱۲۰ نوعی سرامیک در ابعاد بزرگ است که به منظور پاسخگویی به نیازهای بازار مدرن، توسط بسیاری از تولید کنندگان به بازار عرضه شده است. این سرامیک ها مزایای بسیار زیادی مانند دوام و زیبایی دو چندان را به طراحان ساختمان ارائه می دهند. اسلب ۲۴۰×۱۲۰ در طیف وسیعی از رنگ ها و طرح ها برای استفاده در داخل و خارج ساختمان تولید می شود.

استفاده از اسلب ۲۴۰×۱۲۰

سرامیک های اسلب اغلب به‌ عنوان یک دیوار تزئینی در خانه مورد استفاده قرار می ‌گیرند که تمیز کردن و حفظ سطح را برای تمام فضاها، از آشپزخانه تا حمام و غیره، آسان می‌ کند. بسته به نوع سرامیک، برخی از گزینه ها را می توان به عنوان یک کفپوش در مناطق پر تردد استفاده کرد، با این حال بیشتر سرامیک های اسلب به عنوان نمای دیوار استفاده می شوند.

سرامیک ها با استفاده از ترکیبی از مواد خام (اغلب از خاک رس، فلدسپات، ماسه و تالک) ساخته می‌ شوند. این مواد خام پس از ترکیب با آب و شکل گیری مناسب در یک کوره پخته می ‌شوند تا تمام رطوبت محصول نهایی از بین رفته و سطحی سخت، بادوام و ماندگار ایجاد شود. اگر لعاب در طرح سرامیک گنجانده شود، قبل از فرآیند پخت در کوره، روی سطح هر سرامیک لعاب مخصوص اعمال می شود.

 

سرامیک اسلب ۲۴۰×۱۲۰ در طیف وسیعی از بدون لعاب، لعاب دار و در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود. دلایل استفاده از اسلب ۲۴۰×۱۲۰ در داخل یا خارج از ساختمان عبارتند از:

  • مقرون به صرفه هستند. اسلب های ۲۴۰×۱۲۰ قیمت کمتری نسبت به موراد مشابه دارند و ضایعات کمتری تولید می کنند.
  • اتصالات و درزهای کمتری دارند؛ بنابراین برای ایجاد ظاهری تقریبا بدون درز که بسیار لوکس به نظر می رسد، مناسب هستند.
  • نیاز به دوغاب کمتری دارد. این بدان معنی است که آشفتگی کمتری در حین نصب ایجاد می شود. همچنین به این معنی است که نتیجه نهایی از نظر بصری جذاب تر است.
  • به آسانی نصب می شود. برای نصب اسلب ۲۴۰×۱۲۰ فقط یک چسب و به دنبال آن یک سیمان یا دوغاب اپوکسی برای درزها مورد نیاز است.
  • به راحتی می توان از آنها نگهداری کرد. سرامیک ها به راحتی تمیز می شوند و به سختی آسیب می بینند. برای حفظ زیبایی اسلب ۲۴۰×۱۲۰نیازی به نگهداری مداوم نخواهد بود.
  • در برابر حرارت مقاوم هستند. از آنجایی که سرامیک ها در دماهای بالایی پخته می ‌شوند، هر دمایی که در خانه شما تجربه می‌ کنند بسیار کمتر است. در نتیجه در برابر دماهای بالا بسیار مقاوم هستند.
  • به راحتی لکه دار نمی شوند. از آنجایی که سرامیک ها نسبت به سایر مواد متراکم تر و کمتر متخلخل هستند، برای هر کاربردی ایده آل خواهند بود.
  • خراشیده و فرسوده نمی شود. دوام مواد استفاده شده برای کاربردهای مسکونی و تجاری بسیار مهم است؛ بنابراین استحکام بالای اسلب ۲۴۰×۱۲۰ یک مزیت بزرگ است.
  • کاربردهای گسترده ای دارد. از اسلب ۲۴۰×۱۲۰ می توان در خانه به منظور ایجاد کف، رومیزی، سینک، اطراف شومینه، روکش بیرونی، استخر، پاسیو و موارد دیگر استفاده کرد.

 

کاربردهای اسلب ۲۴۰×۱۲۰

اسلب ۲۴۰×۱۲۰ با گزینه ‌های سنتی سرامیک متفاوت است اگرچه از مواد اولیه یکسانی ساخته شده‌اند. کاربرد اصلی اسلب ۲۴۰×۱۲۰ به عنوان پوشش دیوار است، اما با در نظر گرفتن تنش های سنگین تر، می توان آنها را روی کف ساختمان نیز نصب کرد.

این سرامیک ها اغلب سبک‌ تر و نازک‌ تر از محصولات دیگر مانند سرامیک های پرسلان یا سنگ طبیعی هستند. به همین دلیل، اغلب برای پوشش دیوار استفاده می ‌شوند. امروزه اسلب ۲۴۰×۱۲۰ برای خلق زیبایی و مدرن بودن در محیط های بسیار زیادی هم به عنوان پوشش دیوار و هم به عنوان کف پوشش استفاده می شود.

این سرامیک ها بسیار زیبا هستند و در داخل و خارج منازل، سینماها و سالن های مترو به عنوان پوشش کف یا پوشش دیوار بسیار استفاده می شوند. تمیز کردن اسلب ۲۴۰×۱۲۰ بسیار راحت است، زیرا این سرامیک های درزهای بسیار کمی دارند.

کاربرد به عنوان سرامیک کف

یکی از مزایای جالب کاربرد اسلب ۲۴۰×۱۲۰ به عنوان سرامیک کف این است که به ویژه گزینه های لعاب دار آن نیاز کمتری به آب بندی دارند. اگرچه سرامیک ها در شکل خام خود یک ماده متخلخل هستند اما پس از قرار گرفتن در کوره و پردازش شدن هیچ گونه تخلخلی نخواهند داشت.

اسلب ۲۴۰×۱۲۰ گزینه  خیره‌ کننده و بادوام برای هر کاربرد و هدفی است. فراتر از یک انتخاب ایده آل برای کفپوش، این محصولات در مجموعه گسترده ای از رنگ ها، سبک ها، شکل ها و بافت ها، تطبیق پذیری طراحی را برای شما فراهم می کنند. علاوه بر این، سرامیک در برابر باکتری ها، کپک ها، حرارت و یخ زدگی مقاومت است. این به معنای هزینه نگهداری کمتر برای سطوح کف است.

سرامیک محیطی سالم و سازگار با محیط زیست، عاری از پلاستیک و مواد محرک مضر و همچنین مقاوم در برابر لغزش و ساییدگی را فراهم می کند. از آنجایی که این محصولات خاصیت ضد آب دارند، پوسته نمی شود، تاب نمی خورد یا بافت خود را از دست نمی دهند؛ بنابراین برای سطوح کف در هر شرایطی مناسب هستند.

کاربرد به عنوان سرامیک بدنه (دیوار و …)

اسلب ۲۴۰×۱۲۰ یک راه حل محبوب برای طراحی ساختمان است شما می توانید از آن در کاربردهای مختلفی مانند پوشش بدنه حمام، آشپزخانه، پذیرایی و موارد دیگر استفاده کنید. اسلب ۲۴۰×۱۲۰ در طیف وسیعی از رنگ ها و طرح ها تولید می شود که به شما اجازه می دهد تا بر اساس سلیقه خود پوشش مناسب بدنه ساختمان خود را انتخاب کنید.

سطوح ایجاد شده با اسلب ۲۴۰×۱۲۰ مقاومت بالایی در برابر ضربه‌ های ناشی از اجسام متحرک ارائه می دهد. در نتیجه به عنوان بدنه دیوارهای داخلی محیط هایی مانند ایستگاه ‌های مترو و راه ‌آهن، مراکز خرید و … بسیار مناسب هستند. این محصولات در برابر عوامل جوی مانند باد، باران و… مقاوم هستند؛ بنابراین می توانید از آنها با خیال راحت به عنوان بدنه ساختمان نیز استفاده کنید.

بهترین نوع اسلب ۲۴۰×۱۲۰

بهترین نوع اسلب ۲۴۰×۱۲۰ از نوعی سرامیک به نام پرسلان تهیه می شود. این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی، مواد شیمیایی و عوامل جوی ارائه می دهد. اسلب ۲۴۰×۱۲۰ پرسلان وزن و قیمت بیشتری نسبت به سرامیک های اسلب دیگر دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.