به وب سایت اسپشیال اسلب خوش آمدید.

سنگ و سرامیک اسپشیال اسلب

چسب کاشی پرسلان

چسب کاشی پرسلان
چسب کاشی و سرامیک خمیری | اسپشیال اسلب:

چسب کاشی پرسلان دارای خواصی چون چسبندگی بالا، مقاومت در برابر نفوذ رطوبت، مقاومت در برابر تغییرات دما و جلوگیری از ترک خوردن کاشی و سرامیک می باشد. چسب‌های پودری که با آب مخلوط می‌کنید، برای چیدن کاشی‌های پرسلان مناسب‌تر از خمیر مخلوط آماده هستند، زیرا چسبندگی بسیار قوی‌تری دارند. در این مقاله به چسب کاشی پرسلان پرداخته شده و اگر به مشاوره نیاز دارید، فقط با ما تماس بگیرید.

بهترین چسب برای کاشی پرسلان

چسب کاشی در واقع برای چسباندن انواع کاشی و سرامیک به سطوح مختلف استفاده می شود. این محصول از سیمان تقویت شده و پلیمرهای اصلاح شده ساخته شده است. امروزه چسب کاشی که بهترین جایگزین برای ملات و دوغاب سیمان، ماسه و ماسه سنتی محسوب می شود، با چسبندگی و استحکام خود، استحکام و دوام مصالح را افزایش می دهد.

در حالی که در گذشته از ملات هایی مانند سیمان، شن و ماسه برای چسباندن مصالح ساختمانی استفاده می شد، در حالی که مواد فاسدشدنی پس از مدتی کنده می شدند، امروزه پیشرفت در صنعت چسب و چسب کاشی پودری و خمیری آسان شده است. در مقایسه با کاشی‌های معمولی، محکم‌تر و مقاوم‌تر در برابر رطوبت هستند، اما استفاده از چسب‌های معمولی برای چسباندن آن‌ها باعث خرابی آن‌ها می‌شود و چسب کاشی پرسلان بهترین چسب برای استفاده است.

چسب کاشی پرسلان دارای خواصی چون چسبندگی بالا، مقاومت در برابر نفوذ رطوبت، مقاومت در برابر تغییرات دما و جلوگیری از ترک خوردن کاشی و سرامیک می باشد. گفته می شود قدرت جذب آب سرامیک های بزرگ کم است و چسبندگی این نوع سرامیک ها فقط با چسب حاصل می شود.

مزایا و اهمیت چسب کاشی

  • سریع و کارآمد
  •  استفاده آسان
  • استحکام پیوند بهتر
  • قابل اجرا بر روی کاشی های موجود، بسیاری از بسترهای خاص مانند سیمان جلا، سیستم دیوار خشک و…
  • لایه نازک تر پشت کار در قیاس با ملات سیمان
  • چسبندگی عالی
  • بسیار انعطاف پذیر در برابر حرارت و حرکات فیزیکی
  • سطوحی که چسب کاشی در آنها اعمال می شود تنها پس از 24 ساعت قابل استفاده هستند.

چند نوع چسب کاشی پرسلان وجود دارد؟

با تعداد بی‌شماری از کاشی‌ و سرامیک در بازار روبرو هستید و انتخاب مناسب می‌تواند به اندازه کافی سخت است، چه رسد به اینکه بدانید به کدام چسب کاشی پرسلان نیاز دارید. برای اینکه کاشی های خود را برای سال های متمادی زیبا و سالم نگه دارید، انتخاب چسب بسیار مهم است. بنابراین، در اینجا راهنمای انتخاب و استفاده از مورد مناسب آورده شده است.

چسب پودری یا خمیری؟

چسب‌های پودری که با آب مخلوط می‌کنید، برای چیدن کاشی‌های پرسلان مناسب‌تر از خمیر مخلوط آماده هستند، زیرا چسبندگی بسیار قوی‌تری دارند. پروژه شما هر چه که باشد، چه از کاشی های پرسلان با جلوه مرمر برای کف حمام خود استفاده کنید یا از کاشی های فلزی برای یک دیوار خاص، همیشه باید یک چسب پودری با کیفیت خوب انتخاب کنید.

برای مناطقی که ریزش زیاد مشاهده می شود یا جایی که گرمایش از کف دارید، ضروری است که چسب شما برای جذب لرزش و مقابله با فرآیند گرمایش و سرمایش انعطاف پذیر باشد.

وقتی صحبت از رنگ به میان می‌آید، بیشتر چسب‌ها در رنگ‌های سفید یا خاکستری موجود هستند و معمولاً برای دوغاب روشن‌تر از رنگ سفید و اگر از دوغاب تیره‌تر استفاده می‌کنید، از خاکستری استفاده می‌کنید. بنابراین، برای مثال، اگر کاشی‌های پرسلان با فرمت بزرگ با رنگ روشن را با دوغاب تیره متضاد می‌چینید، یک چسب خاکستری انتخاب کنید.

آماده سازی کاشی های پرسلان

برای نصب هر نوع کاشی پرسلان، باید بستر خود را به درستی آماده کنید و از صاف، تمیز و محکم بودن آن مطمئن شوید. اطمینان حاصل کنید که دیوارها و کف شما همسطح هستند، بنابراین سطحی یکنواخت داشته باشید و مطمئن شوید که همه آنها عاری از گرد و غبار و کثیفی هستند، که در اثربخشی چسب اختلال ایجاد نکند.

باید مطمئن شوید که بین کاشی‌های پرسلان و زیرلایه‌، چسب کامل و یکنواختی وجود دارد تا بعداً از هر گونه ترک خوردگی جلوگیری شود. قبل از راه رفتن روی کاشی‌های کف، مطمئن شوید که چسب کاملاً خشک شده است زیرا هر فشاری می‌تواند کاشی‌ها را جابجا کند و در نهایت با یک کف ناهموار مواجه خواهید شد. اگر گرمایش از کف دارید، حداقل تا دو هفته آن را روشن نکنید.

انتخاب چسب کاشی مناسب برای کاشی های پرسلان

انتخاب های گسترده ای از چسب های کاشی، از جمله چسب های پودری و خمیرهای مخلوط آماده، در بازار وجود دارد. توصیه می کنیم به جای چسب های مخلوط آماده برای کاشی های پرسلان، چسب پودری را انتخاب کنید. اگرچه زمان استفاده کمی بیشتر طول می کشد، چسب های پودری پیوند بسیار قوی تری ایجاد می کنند.

علاوه بر این، چسب کاشی باید انعطاف پذیر باشد. در مناطقی که در معرض رطوبت یا فشاری مانند ریزش هستند، انعطاف پذیری ضروری است. چسب کاشی کف پرسلان با کیفیت بالا و انعطاف پذیر بودن، می تواند فشار را تحمل نموده و عمر طولانی تری داشته باشد.

کاشی و سرامیک خود را انتخاب کردید، حالا باید به چسب ها و نصب فکر کنیم. از این گذشته، کاشی‌های جدید شما تنها در صورتی بهترین ظاهر را خواهند داشت که به درستی نصب شده باشند. ما از چسب کاشی برای چسباندن کاشی های خود به دیوارها و کف استفاده می کنیم. بنابراین بسیار مهم است که چسب مناسب انتخاب شود تا اطمینان حاصل شود که کاشی‌های شما برای سال‌های آینده در جای خود باقی می‌مانند.

ما همیشه توصیه می‌کنیم از یک کاشی‌کار حرفه‌ای مشاوره بگیرید، کسی که بهترین موقعیت را برای انتخاب چسب مناسب برای پروژه شما دارد. اگر به مشاوره نیاز دارید، فقط با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.

برای اطلاع از قیمت های به روز انواع سنگ و سرامیک و کاشی و ملزومات مرتبط همانند چسب و لوازم نصب و همچنین خدمات مرتبط آنها نظیر برش واترجت،پریکات، تولید روشویی سرامیکی می توانید با فشردن دکمه زیر و از طریق واتساپ با کارشناسان ما در تماس باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.